۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۳, یکشنبه

 

افزایش شمار مجروحین در پی حمله نیروهای اوکراین به ساختمان مسکونی روسیه به 19 نفر+ ویدیو

گلوله باران یک ساختمان مسکونی توسط نیروهای اوکراین در بلگورود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2024
اشتراک
سخنگوی وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه به اسپوتنیک گزارش داد: بر اثر ریزش یک بلوک ساختمان در بلگورود، نوزده نفر و چند کودک مجروح شدند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت اوضاع غیرمترقبه روسیه اطلاع داد که تعداد مجروحین در پی فروریختن ساختمان مسکونی در بلگورود به 98 نفر و چند کودک افزایش یافته است.
سخنگوی وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه به اسپوتنیک گزارش داد: "بر اثر ریزش یک بلوک ساختمان در بلگورود، نوزده نفر و چند کودک مجروح شدند."
پیش از این، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار بلگورود در کانال تلگرامی خود از گلوله باران گسترده شهر بلگورود روسیه توسط نیروهای مسلح اوکراین و اصابت مستقیم پرتابه به یک ساختمان مسکونی خبر داده بود.
بر اساس اطلاعات اولیه در مجموع 19 نفر در این شهرستان مجروح شدند که دو کودک نیز در بین آنهاست. همه قربانیان توسط تیم های آمبولانس به موسسات پزشکی در بلگورود منتقل شدند. از این تعداد 6 نفر پس از انجام اقدامات درمانی لازم برای درمان سرپایی به خانه های خود برگشتند.
میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت فدراسیون روسیه اظهار داشت که در صورت لزوم، افراد با جراحات وخیم تر به کلینیک های فدرال به مسکو فرستاده می شوند.
پیشتر، در وزارت خارجه روسیه نسبت به حمله نیروهای اوکراینی به بلگورود روسیه واکنش نشان دادند و اظهار داشتند اقدام تروریستی در بلگورود حلقه خونین دیگری در زنجیره جنایات رژیم کی یف است.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: "حملات هدفمند به ساکنان و زیرساخت های مدنی، یک نشان دیگر گروه جنایتکار زلنسکی، با حمایت حامیان غربی است که چهره خود را آشکار ساخته است".
اولین گزارش ها از ریزش ساختمان در بلگورود در اثر گلوله باران حوالی ساعت 11:30 به وقت مسکو منتشر شد. وزارت دفاع روسیه گزارش داد که بلگورود توسط موشک‌های توچکا یو مورد هدف قرار گرفت. گلوله‌های و ترکش‌های یکی از موشک‌های ساقط شده توچکا یو آسیب دیده است.

هیچ نظری موجود نیست: