۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۲, چهارشنبه

 ترامپ اعتراضات دانشجویی به کشتار مردم غزه را «یهودستیزی» توصیف کرد

رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر اعتراضات دانشجویان به کشتار مردم غزه، گفت که دولت باید از حل بحران عاجز است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که در زمان حضورشدر کاخ سفید از هیچ کمکی به رژیم صهیونیستی دریغ نکرد، این بار تظاهرات دانشجویی علیه کشتار مردم غزه را «یهودستیزی» توصیف کرد.
ترامپ امروز (چهارشنبه) در پاسخ به سوال گزارشگر شبکه «فاکس‌نیوز» گفت که دولت «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی آمریکا از بحران کنونی در دانشگاه‌های این کشور عاجز است.طبق این گزارش، وی در این راستا مدعی شد: ما باید یهودی‌ستیزی را که اکنون در سراسر کشور ما گسترش یافته است، متوقف کنیم. بایدن باید کاری کند.ترامپ با بهره‌برداری از این اعتراضات برای انجام حملات لفظی بیشتر به رئیس جمهور کنونی آمریکا، اظهار داشت: بایدن باید صدای کشور ما باشد. اما کسی به این صدا گوش نمی‌دهد. من فکر نمی‌کنم او قادر به انجام کاری باشد.وی ضمن اشاره تلویحی به حمایت‌های * و شرط خود در دوره ریاست جمهوری از رژیم صهیونیستی، افزود: باور کردن آنچه در حال وقوع است غیرممکن است. سه، چهار یا پنج سال پیش حتی تصور اینکه این اتفاق بیافتد، غیرممکن بود.

هیچ نظری موجود نیست: