۱۳۹۶ اسفند ۱۷, پنجشنبه

نه دونالد ترامپ، بلکه مبارزه ما سرنوشت اورشلیم را رقم خواهد زد!




نه دونالد ترامپ، بلکه مبارزه ما سرنوشت اورشلیم را رقم خواهد زد!

• جبهه خلق برای آزادی فلسطین بیانیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به عنوان بیانیه اعلام جنگ علیه مردم فلسطین و حقوق آنها ارزیابی کرده است ...

اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
يکشنبه  ۱۹ آذر ۱٣۹۶ -  ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷


اخبار روز: جبهه ی خلق برای آزادی فلسطین در مورد بیانیه ی جنجالی دونالد ترامپ اظهارنظر کرده و گفته است: مبارزه ی مردم فلسطین سرنوشت اورشلیم را رقم خواهد زد نه بیانیه ی دونالد ترامپ. به گزارش دفتر بین المللی حزب کار ایران (توفان)، متن این بیانیه به شرح زیر است:


جبهه خلق برای آزادی فلسطین، بیانیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به عنوان بیانیه اعلام جنگ علیه مردم فلسطین و حقوق آنها ارزیابی میکند. این بیانیه، موضع آمریکا را به عنوان یک موجودیت خصومت گر نسبت به مردم ما و یک شریک کشور صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم فلسطین و سرزمین آن مشخص می سازد و باید بر این اساس مورد نظر قرار گیرد.
علاوه بر این، آقای ترامپ تیر خلاص را بر روی راه حل به اصطلاح دوکشور مستقل، پروژه حل و فصل مناقشات و شهرک سازی ها، و توهم نسبت به روند صلح شلیک نمود. جبهه خلق از رهبری فلسطین میخواهد که از تجربه ویرانگر وابستگی به مذاکرات و سلطه گری ایالات متحده درس های لازم را بگیرد و سریعا از توافق اسلو و تمام تعهدات وابسته به آن خارج شود.
جبهه حلق برای آزادی فلسطین از توده های فلسطینی و تشکل های آنها میخواهد تا مبارزه خود را متحد کرده و با اکسیون و دادن شتاب به جنبش توده ای، به این تصمیم بطور جمعی و عملی و قدرتمند پاسخ دهند.
نبرد برای اورشلیم نبردی برای همه فلسطین است. برای ما، اورشلیم، حیفا است، صفد، یوفا، غزه، رام الله و هر شهر و روستای فلسطین است.
علاوه بر این، جبهه بر ضرورت مقابله با مثلث توطئه - امپریالیسم، صهیونیسم، و رژیم های ارتجاعی عرب - توطئه کنندگان علیه اورشلیم و فلسطین و حقوق مردم آن و حقوق اعراب، تاکید میکند و لازم میداند که برای مبارزه با این توطئه ها، درها بر روی گزینه های مناسب باز شوند.
توده های اعراب نیز تصمیم دولت ترامپ را به روشنی رد می کنند. این تصمیم، کردار امپریالیسم آمریکا به عنوان حامی اصلی تروریسم صهیونیست در منطقه و و همچنین ماهیت آنرا بیشتر روشن میکند، امپریالیستی که به طور مداوم تلاش میکند که برای حفظ سلطه خود منطقه را به آتش بکشد.
اورشلیم همیشه پایتخت مردم فلسطین و دولت فلسطین باقی خواهد ماند و تلاش اتحاد امپریالیستی - صهیونیستی برای از بین بردن هویت عربی و موقعیت آن در جهان عرب و اسلام موفق نخواهد بود.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین (PFLP)
۶ دسامبر ۲۰۱۷

هیچ نظری موجود نیست: