۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۷, جمعه

اميد ايران به اتحاديه اروپا و بن بست يك سياست خائنانه




👈🔺✍️اميد ايران به اتحاديه اروپا و بن بست يك سياست خائنانه
حتما تا کنون این دروغ بزرگ را از جانب آمریکا؛ اروپا؛ اسرائیل و عربستان سعودی و مهمتر از همه ایرا­نی­های جاسوس و خودفروخته شنیده­اید که ایران از این جهت مورد تحریم اقتصادی قرار گرفته است که خواهان ساختن بمب اتمی بوده است.
دولت جمهوری اسلامی تنها برای حفظ سلطه آخوندی خودش با خیانت به منافع ملی ایران به "برجام" تن در داد و از خیر کسب دانش و فنآوری هسته­ای و پژوهشهای مربوطه در این زمینه دست برداشت و از حق مسلم خویش که دارای اعتبار جهانی و ثبت شده است با خفت و خواری صرف­نظر کرد.
ما بارها گفته و تکرار می­کنیم وقتی دولتی از روی ضعف و با خفت انگشت دست خود را به کام گرگها فرو کرد تمام دستش را خواهند بلعید.
آمریکا برخلاف تعهدات جهانی از "برجام" خارج شد. در حقیقت "برجام"ی دیگر وجود ندارد، زیرا این قرارداد یکطرفه و غیر قانونی باطل شده است و دولت مرتجع ایران مابازائی برای این خروج دریافت نکرده است. صنایع هسته­ای ایران مورد مراقبت سخت و از کار افتاده است، ولی آمریکا و اسرائیل به خواستهای مرحله­ای خود رسیده­اند.
اتحادیه اروپا در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ و پس از٩ ماه تعلل؛ مذاکره و انتظار سرانجام ساز و کار ویژه تجارت با ایران را آنهم با ظرفیت محدود برای مقابله با تحریم‌های آمریکا؛ آن هم نه برای تبادل پول؛ بلکه برای تامین غذا و دارو راه اندازی کرد و در حالی که هنوز معلوم نیست این «کانال ویژه مالی» تا چه میزان بر خریداران نفت ایران و مشارکت بازرگانان در تجارت با این کشور تاثیر خواهد گذاشت، آلمان؛ فرانسه و بریتانیا از تهران خواسته‌اند تا «هر چه سریع‌تر به تمامی تعهدات خود در چهارچوب مفاد اف‌ای‌تی‌اف FATF عمل کند.».
دول اروپائی که مدعی پایبندی به این توافق بودند و خود تاکنون به این تعهدات عمل نکرده­اند، از ایران می­خواهند:
"هر چه سریع‌تر به تمامی تعهدات خود در چهارچوب مفاد اف‌ای‌تی‌اف FATF عمل کند"
اروپا با این تهدید به این ترتیب ابتکار عمل را به دست گرفته و خواستهای خویش را به ایران دیکته می­کند که چکار بکند و چکار نکند. تحقیری از این بالاتر وجود ندارد. دولتی که به مردمش متکی نباشد همیشه مورد تحقیر و توهین است.حال ايران به دول اروپايي ، ٦٠ روز مهلت داده است تا تكليفشان را روشن وبه تعهد خود براي كمك به ايران عمل نمايند درغير اينصورت بطور كامل از برجام خروج خواهد كرد !دولت جمهوري اسلامي بدنبال دريافت وعده حمايت سر خرمن است تا به حواريون وافكار عمومي داخلي بقبولاند كه آنها -اتحاديه اروپا-قول حمايت عملي داده اند تا به تعهدشان عمل كنند ودرمقابل تحريم هاي آمريكا بايستن!!!!
اميد واهي به اتحاديه اروپا ادامه بن بست يك سياست خائنانه درچارچوب برجام است و آينده تاريكي را براي رژيم رقم زده و اين قصه سردراز دارد.
٢٣ ارديبهشت ماه ١٣٩٨ 

https://t.me/totoufan
كانال رسمي تلگرام وابسته به حزب كار ايران - توفان

هیچ نظری موجود نیست: