۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه

اسرائیل بر گرد ایران حلقه می زند




برکرفته از سایت انقلاب اسلامی

اسرائیل بر گرد ایران حلقه می زند

esrael nirooye havaaeeدر 27 مارس 2012، فیلیپ ژیرالدی، افسر پیشین سیا و مدیر عامل شورای منافع ملی کنونی امریکا، در امریکن کنسرواتیو، گزارش کرده است که اسرائیل بر گرداگرد ایران حلقه ای از مأموران خود بوجود آورده است:
• حکومت اسرائیل با آذربائیجان موافقت نامه محرمانه ای را امضاء کرده و بموجب آن، دو پایگاه هوائی شوروی پیشین نزدیک به مرز ایران در اختیار اسرائیل قرار می گیرند.
انقلاب اسلامی: در 29 مارس، رژیم الهام اف این خبر را تکذیب کرده و گفته است اجازه حمله از خاک خود به ایران را نخواهد داد.
یکی از تأسیسات بکار استقرار دستگاه های جاسوسی می آید و به این کار اختصاص یافته است. این پایگاه آماده می شوند براین که هواپیماهای بدون خلبان بتوانند در ایران عملیات انجام دهند. در پایگاه دیگر ، تأسیسات تحقیقاتی و امداد مستقر خواهند شد. هلی کوپترها در این پایگاه مستقر خواهند شد تا در صورت حمله پیشگیرانه اسرائیل به ایران و سقوط هواپیماها، برای نجات خلبانان وارد عمل شوند. تأسیسات سوخت گیری برای آنکه هواپیماهای اسرائیل بتوانند سوخت گیری کنند نیز ایجاد می شوند.
این دو پایگاه از سوئی به تأسیسات اتمی ایران در نطنز و فردو و از سوی دیگر به پایگاه های هوائی اسرائیل نزدیک هستند.
• اسرائیل در گرجستان نیز حضور یافته است: از گرجستان برای فرستادن تجهیزات به آذربائیجان استفاده می کند. تجهیزات از طریق دریای سیاه و بندر پوتی، به گرجستان و از آنجا به آذربائیجان فرستاده می شوند. اسرائیل در گرجستان نیز یک فرودگاه در اختیار دارد. از آن، برای حمایت لوجستیکی از شرکتهای اسرائیل که در گرجستان کار می کنند و کارشناسان نظامی خود استفاده می کند. مستشاران نظامی اسرائیل افراد ارتش گرجستان را تعلیم می دهند که بطور وسیع با اسلحه امریکائی مجهز می شوند. دستگاههای اطلاعاتی گرجستان و اسرائیل نیز بایکدیگر همکاری دارند. هواپیماهای بدون خلبان به شمال شرقی ایران از پایگاهی در گرجستان، گسیل شدند.
در 2008، جون مک کین گفت: کشور وارد جنگ با روسیه شده است. حالا دیگر ما همه گرجستانی هستیم. اما وقتی معنی حرف او را درست در می یابیم که بدانیم هدف واقعی کمک رساندن به اسرائیل و حمایت از اسرائیل بوده است.
• مأموران اطلاعاتی اسرائیل در کردستان عراق نیز مستقر شده اند. در آنجا، مأموران موساد جاسوس نیز استخدام می کنند. کار مزدوران موساد کسب اطلاع مورد نظر موساد از ایران و انجام عملیات خرابکاری و ترور در ایران است. بسیار از آنها که به استخدام اسرائیل درآمده اند، اعضای پژاک هستند. این سازمان، در فهرست وزارت خارجه امریکا از سازمانهای تروریست، است. جامعه اطلاعای امریکا دلمشغول رفتار موساد است. مأموران موساد هرجا لازم می شود، خود را امریکائی و عضو سیا جا می زنند. آنها در به مزدوری گرفتن اعضای جندالله در اروپای غربی از همین روش استفاده کرده اند. اسرائیلی ها همین روش را در ماه ژانویه بکار بردند. وقتی که یک هواپیمای بدون خلبانشان که مأمور سوریه شده بود، ناگزیر شد در ترکیه فرود آید. وزارت خارجه اسرائیل نخست منکر تعلق آن هواپیما به اسرائیل شد. اینطور القاء کرد که متعلق به امریکا است. اما ترکها که از به پرواز درآمدن هواپیماهای بدون خلبان امریکا از پایگاه های امریکا در ترکیه، آگاهند، دانستند که هواپیما ساخت امریکا نیست. سفارت اسرائیل ناگزیر شد بپذیرد که هواپیما متعلق به اسرائیل است و پوزش بخواهد. هرگاه پوزش نمی خواست سروکارش با امریکا می افتاد. اف بی آی هم اکنون مشغول تحقیق در باره گزارشهای مکرری هستند حاکی از این که مأموران جاسوسی اسرائیل خود را مأموران اف بی آی یا سیا جا می زنند برای این که همکاری عربهای طرفدار امریکا را بدست آورند.

هیچ نظری موجود نیست: