۱۳۹۲ شهریور ۷, پنجشنبه

یک تروریست مزدور و وارداتی به سوریه در حال خوردن قلب یک سرباز سوری.





یک تروریست مزدور و وارداتی به سوریه در حال خوردن قلب یک سرباز سوری.

http://www.bbc.co.uk/persian/world/2013/05/130514_me_syria_heart_eating.shtml



اعترافات خانم کارلا پونته یکی از مسئولان پیگردهای دادگاه کیفری لاهه در زمان میلوسوویچ مبنی بر اینکه تروریستها از گاز سمی استفاده می کنند. صدای این خانم را بریدند.


گزارشی در مورد دروغهای ترکیه و آمریکا در مورد سوریه
http://youtu.be/s-LvUnsuSq0




تظاهرات اتباع سوریه بر ضد تجاوز و جنگ و حمایت از تروریسم


کشتار رانندگان کامیون توسط القاعده و تروریستهای وارداتی به  سوریه بعد از بازجوئی در مورد اعتقادات مذهبی آنها. به جز سنی های هوادار عربستان سعودی سایرین را به قتل می رساندند

http://www.youtube.com/watch?v=_Wk-TAIcc4Q&feature=youtu.be


کشتار کودکان غیر سنی با فریادهای ﷲ اکبر
https://www.facebook.com/photo.php?v=636408793049688



نظرات و گزارشات در مورد حمله به سوریه از جانب آلمان




تحلیل کارشناس آلمانی که استفاده از گاز سمی توسط تروریستها انجام گرفته است
http://www.zdf.de/ZDF/zdfportal/programdata/3c6207e5-5373-4524-870d-7e7c80b6e84f/20209257?doDispatch=1


سر بریدن سر سربازان سوریه ومسیحیان  به دست مزدوران عربستان سعودی و قطر. فقط اگر دل سنگ دارید به این ویدئو نگاه کنید. این سند تکان دهنده سر بریدن سربازان سوریه را توسط مزدوران عربستان سعودی و قطر که می خواهند بشار اسد را سرنگون کنند و حکومت غیر "استبدادی" در سوریه مستقر کنند را منتشر می کنیم تا شما ببینید که این آدمخواران چه کسانی هستند که دارند سوریه را با تکیه به قدرتهای خارجی ویران می کنند.
http://youtu.be/bIiJ6udOtiM



استفاده از گاز سمی
صدای روسیه
 بحران سوریه در پایان هفته، تزریق دیگری به شکل "گاز سمی" ، به معنی مجازی و واقعی کلمه، دریافت کرد. شبکه تلوزیونی "العربیه" واقع در دبی، گزارش داد که در ۲۱ اوت، گویا حومه دمشق مورد حمله شیمیایی قرار گرفت. ابتدا تعداد کشته شدگان، ۵۰۰ نفر اعلام شد. اما بعدا تعداد آنها از ۱۰۰۰ تن نیز گذشت. بنا به گزارش این شبکه تلوزیونی، نیروهای دولتی با بکارگیری موشک زمین به زمین، این حمله را ترتیب دادند. اما تاکنون هیچ سند و مدرک تائید کننده ای، منتشر نشده است.
 " گاز سمی" از حومه دمشق بلافاصله وارد حوزه ی سیاست شد و به شورای امنیت سازمان ملل رسید. در همان شبِ ۲۱ اوت، حامیان غربی مخالفان رژیم اسد، تلاش کردند تا قطعنامه ی شدیدی علیه دولت سوریه صادر کنند. اما چین و روسیه با بلوکه کردن چنین فرم شدید الحنی، غرب را وادار کرد تا قبل از دریافت گزارش و نتایج تحقیقات، صبر کند.
در پایان هفته مشخص شد که استفاده از گاز سمی شیمیایی، واقعیت داشته است. اما از چه نوع و از طرف چه کسی، هنوز جای سوال دارد.
وزارت امور خارجه روسیه با بررسی اوضاع و بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع خود چنین گزارش می دهد که: " بامداد ۲۱ اوت از منطقه تحت اختیار شورشیان، موشک دست سازی، همانند آن موشکی که ۱۹ مارس امسال توسط تروریست ها به منطقه ی خان العسل (در نزدیکی حلب) اصابت کرد، پرتاب شد که هنوز محتویات مواد سمی شیمیایی آن، مشخص نشده است".
بررسی حقایق استفاده از سلاح های شیمیایی در نزدیکی حلب، ماموریت ویژه بازرسان سازمان ملل است که کار خود را از ۲۰ اوت در سوریه، آغاز کرده اند.
اکنون همان طور که انتظار می رود همین کمیه تحقیق، مسئله حمله ی اخیر شیمیایی در حومه ی شرقی دمش را مورد بررسی قرار می دهند.
اما الکساندر لوکاشویچ معتقد است که این، کار ساده ای نیست. ممکن است بازرسی محل، با مشکلاتی روبرو شود، چرا که این منطقه در دست شورشیان است:
صدا
"منطقه ای که در رابطه با آن صحبت می شود در کنترل پیکار جویان است. ما بر این باوریم که ماموریت سازمان ملل باید با توافق مقامات سوری، به عنوان میزبان، صورت پذیرد. جای تعجب نیست که آقای یان الیسون، معاون دبیرکل سازمان ملل گفت که برای انجام چنین کاری لازم است که حداقل در زمان تحقیق، آتش بس اعلام شود".
حومه دمشق درست زمانی که کارشناسان سازمان ملل برای بررسی و تائید امکان بکارگیری تسلیحات شیمیایی، به سوریه آمده بودند، مورد حمله شیمیایی قرار گرفت. به عقیده وزارت امورخارجه روسیه، همه ی اینها "تلاش برای تضعیف احتمال برگزاری کنفرانس ژنو" در حل و فصل سوریه است. قرار است جلسه بعدی کارشناسان روسی و آمریکایی برای آماده سازی نشست "ژنو ۲" ، ۲۸ اوت برگزار شود.
سرگی دمیدنکو، کارشناس موسسه ی آنالیز و ارزیابی استراتژیک می گوید "اپوزیسیون چیزی برای از دست دادن ندارد. آنها نتوانستند غرب را برای مداخله در جنگ وادار و متقاعد کنند که رژیم اسد "خونخوار و غیر انسانی" عمل می کند. وی تاکید می کند که اخبار حمله شیمیایی نیروهای دولتی، از تلوزیون هایی مخابره می شود که از حامیان مخالفان رژیم سوریه، واقع در کشورهای عربی خلیج فارس هستند:
صدا
"این ها قبلا نیز مشاهده شده است. تا آمریکا اعلام کرد که به محض کشف تسلیحات شیمیایی در سوریه آماده ی مداخله است، کانال قطری "الجزیره" خبر کشف آنها رامخابره کرد. تا گروه کارشناسان سازمان ملل برای بررسی وجود سلاح های شیمیایی، وارد سوریه شدند، کانال "العربیه" خبر از بکارگیری آن ها توسط نیروهای دولتی را داد. این کار ناهنجاری است".
بسیاری از کارشناسان غربی نیز نسبت به این اقدام دیوانه وار، توسط نیروهای دولتی، تردید دارند. برای مثال، ریشار لابویه سردبیر مجله "دفنس" وابسته به مدرسه عالی امنیت ملی فرانسه، چنین عقیده ای دارد. وی می گوید که این احتمال وجود دارد که شورشیان برای جلب توجه عمومی، چاره ای جز استفاده از مواد شیمیایی ندارند:
صدا
"باید در هنگام تحقیق موارد استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه، بسیار مراقب بود. این موضوع هربار که مواضع مخالفان ضعیف می شود، مطرح می گردد. زمانی در عراق نیز چنین وقایعی مشاهده می شد. اکنون سوریه شاهد چنین اتفاقاتی است. اینجا اکنون صحبت از یک جنگ روانی و تاثیرگذاری در افکار عمومی است".
روز شنبه روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" خبر داد که پنتاگون با تجهیز ناوگان نیروی دریایی خود در دریای مدیترانه تصمیم دارد که در صورت نیاز به سوریه ضربه وارد کند. این روزنامه با چاپ سخنان چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا افزوده که فرماندهان پنتاگون «گزینه‌های» گوناگونی را در مورد سوریه آماده و به باراک اوباما، در صورتیکه بخواهد دستور حمله به حکومت بشار اسد بدهد، ارائه کرده‌اند.


جنایت النصر در سوریه


هیچ نظری موجود نیست: