۱۳۸۷ تیر ۱۶, یکشنبه



حمله موشکی نیروهای متجاوز به مهمانان عروسی در افغانستان را محکوم میکنیم


بنا به گزارش خبرگزاریها ازجمله بی بی سی در اثر حمله موشکی نیروهای ائتلاف ( اشغالگران امپریالیست ) در ولایت شرقی ننگرهار حد اقل 22 تن که بیشترشان زن و کودک بوده اند کشته شده اند.
به گفته افراد محلی، کشته شدگان که بیشتر آنها زن و کودک هستند، از مهمانان یک جشن عروسی بوده اند.
مقام های نظامی آمریکا با رد این گزارش می گویند تلفات این حمله از شورشیانی بوده اند که در حمله خمپاره ای به یکی از مقرهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، دست داشته اند.
در این حال، حامد کرزای رئیس جمهور گماشته افغانستان دستور شروع تحقیقات درباره کشته شدن پانزده غیرنظامی در اثر حمله هلیکوپترهای نظامی آمریکایی را صادر کرده است.
این حمله روز جمعه در ولایت کنر رخ داد.
تلفات نظامی یا غیرنظامی؟
خبرگزاری فرانسه به نقل از همیشه گل، فرماندار ده بالا در ولایت ننگرهار، تعداد کشته شدگان در حمله روز یکشنبه را ۲۲ تن گزارش کرده است. نوزده تن از این افراد زن و کودک هستند.


این اولین بار نیست که نیروهای متجاوز ناتو به رهبری امپریالیست امریکا مردم غیر نظامی را به خاک و خون میکشند. این جنایتکاران تا کنون بنام حقوق بشر دهها جشن عروسی را به به عزا تبدیل کرده اند.جبهه ضد تجاوز نظامی و ضد تحریم اقتصادی علیه ایران کشتار مردم بیگناه افغانستان را بشدت محکوم میکند و بر خروج بی قید و شرط و فوری متجاوزین از افغانستان و محاکمه این جنایتکاران پای میفشارد.

جبهه ضد تجاوز نظامی و ضد تحریم اقتصادی علیه ایران در مونیخ

هیچ نظری موجود نیست: