۱۴۰۳ فروردین ۳, جمعه

 

در کرملین درباره تلاش های خرابکاران اوکراینی برای نفوذ به استان بلگورود اظهار نظر کردند

سربازان روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2024
اشتراک
سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دیمیتری پسکوف گفت که اکثر تلاش های گروه های خرابکار و شناسایی برای تهاجم به قلمرو منطقه بلگورود حتی پس از نزدیک شدن به مرزها خنثی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف در پاسخ به سوالی ر مبنی بر اینکه آیا منظورش از سرزمین های اشغال شده توسط رژیم کی یف تنها چهار منطقه جدید است یا اینکه منظور او اراضی مرزی روسیه، به عنوان مثال، استان بلگورود و کورسک است، گفت:" ما هیچ سرزمین اشغالی در آنجا نداریم. اگر بیانیه وزارت دفاع را شنیده باشید، تمام این تلاش ها برای تهاجم توسط گروه های خرابکار، اکثریت قریب به اتفاق آنها در همان مسیر نزدیک شدن به مرزهای دولتی ما خنثی شده، بنابراین، البته، صحبتی در اینباره نیست. در رابطه با مناطق جدید ما - بله، هنوز هم باید به مرزها برسیم، باید اراضی را آزاد کنیم، دشمن را عقب برانیم تا از شهروندان خود محافظت کنیم. که در واقع، این کاری است که قهرمانان نظامی ما انجام می دهند".
پیش از این، پسکوف گفته بود: "ما چهار منطقه فدرال جدید داریم. و مهمترین چیز برای ما محافظت از مردم در این مناطق و آزادسازی قلمرو این مناطق است که در حال حاضر عملاً توسط رژیم کی ف اشغال شده است."

هیچ نظری موجود نیست: