۱۴۰۳ فروردین ۳, جمعه

 تأکید میلیون‌ها یمنی بر افزایش عملیات‌های ضد آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی

ميليونها نفر از مردم استانهای مختلف یمن امروز جمعه به خیابانها آمدند و ضمن اعلام حمایت قاطع از ملت فلسطین، تأکید کردند که نیروهای مسلح این کشور باید دامنه عملیاتهای ضد اسرائیلی خود را افزایش دهد.

ميليونها نفر از مردم استانهای مختلف یمن امروز جمعه راهپیماییهایی را در حمایت از ملت فلسطین برگزار کردند. این راهپیماییها تحت عنوان «عملیات ما ادامه دارد... تجاوز خود را متوقف کنید»، برگزار شد.
در پایان این راهپیماییها، بیانیه‌ای منتشر شد که در جریان آن، مردم یمن از نیروهای مسلح این کشور خواستند که به عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه دهند تا اینکه جنگ علیه غزه متوقف شده و محاصره مردم فلسطین نیز شکسته شود.مردم یمن ضمن تمجید از ایستادگی ملت فلسطین و ابراز همدردی با آن، بر اهمیت تداوم راهپیماییهای خود برای حمایت از این ملت تأکید کردند.مردم یمن از آغاز تجاوز صهیونیستها به غزه، به صورت هفتگی تظاهراتهایی در حمیات از ملت فلسطین برگزار کرده‌اند. حمایتهای یمن محدود به این مسئله نیست، بلکه نیروهای مسلح این کشور، بارها حملاتی را علیه مواضع اسرائیل و کشتیهای آمریکا و انگلیس انجام داده‌اند.

شورای عالی سیاسی یمن هم امروز اعلام کرد که تلاش‌های آمریکا برای شکست محاصره دریایی کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی منجر به شکست خواهد شد. همان‌طور که حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن منتهی به شکست است.
شورای عالی سیاسی یمن در ادامه به نیروهای مسلح برای ارتقا و توسعه توانمندی‌های خود تبریک گفت و از عملیات نظامی آنها در دفاع از فلسطین اشغالی و حمایت از مردم غزه تقدیر کرد.سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن عصر دیروز تاکید کرد که توانمندی‌های نیروهای مسلح یمن به صورت روشنی، ارتقا یافته است و دشمن نیز با موشک‌های بالستیکی که برای نخستین‌بار در تاریخ کشتی‌ها را در دریا هدف قرار داد، این موضوع را دریافت.در پایان بیانیه مردم یمن، ضمن تبریک عملیاتهای محور مقاومت علیه اسرائیل، تأکید شد: از نیروهای مسلح خود می‌خواهیم عملیاتهای خود را علیه دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلیس افزایش دهند.

هیچ نظری موجود نیست: