۱۴۰۳ فروردین ۲۷, دوشنبه

 

حزب‌الله لبنان مسؤولیت انفجار در مسیر تیپ گولانی را برعهده گرفت

حزب‌الله لبنان مسؤولیت انفجار در مسیر تیپ گولانی را برعهده گرفت
 دوشنبه 27 فروردين 1403 - 16:54

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت انفجار امروز دوشنبه در مسیر نیروهای تیپ گولانی ارتش اسرائیل در مجاورت مرزهای لبنان را برعهده گرفت.

العالم - لبنان

حزب‌الله لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت انفجار در نزدیکی مرزهای لبنان و هدف قرار دادن نیروهای تیپ گولانی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این اقدام را در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن در نوار غزه انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: «پس از رصد و پیش‌بینی دقیق تحرکات نیروهای دشمن، رزمندگان مقاومت اسلامی، مواد منفجره را در منطقه تل اسماعیل در مجاورت مرز با فلسطین اشغالی در داخل خاک لبنان جاسازی کردند.

نیروهای تیپ گولانی با عبور از مرز به محل انفجار مذکور رسیدند و در هنگام عبور این نیروها، مواد منفجره منفجر شد موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شد».

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز از وقوع یک حادثه امنیتی مشکوک در نزدیکی مرزهای لبنان خبر دادند.دقایقی بعد از انتشار این گزارش، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد در مسیر یک گشتی نیروهای پیاده‌نظام این رژیم از تیپ گولانی در مجاورت خطوط مرزی لبنان مین منفجر شده و 4 نظامی اسرائیلی مجروح شده‌اند که وضعیت یکی از آن‌ها خطرناک گزارش می‌شود

هیچ نظری موجود نیست: