۱۴۰۳ فروردین ۳۱, جمعه

 

ایلان ماسک واشنگتن را به ضربه زدن به "پول های" آمریکا در ایران متهم کرد

ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر آمریکایی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2024
اشتراک
ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر آمریکایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت از کمک های آمریکا به اسرائیل برای حمله به "پول های" آمریکا در ایران استفاده شد.
به گزارش اسپوتنیک، ایکس ماسک در صفحه شبکه اجتماعی خود به خبر مبنی بر احتمال حمله نیروی هوایی اسرائیل به پایگاه هوایی شماره هشت نیروی هوایی ایران که جنگنده های اف ـ 14 ساخت آمریکا در آنجا مستقر هستند، واکنش نشان داد.
ماسک در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: :دلارهای مالیات دهندگان ما به شکلی دلارهای مالیات دهندگان ما را منفجر می کنند".
پیش از این مشخص شده بود که لایحه ای در مجلس نمایندگان کنگره آمریکا تهیه شده که 26.38 میلیارد دلار از بودجه آمریکا را برای حمایت از اسرائیل در رابطه با تشدید درگیری ها در خاورمیانه اختصاص می دهد.
اسرائیل بامداد امروز جمعه حمله تلافی جویانه "محدود" به اهدافی در ایران انجام داد. انفجارهایی در نزدیکی شهر اصفهان گزارش شده است. خبرگزاری صدا و سیما گزارش داد در تعدادی از استان های کشور سامانه های پدافند هوایی به نزدیک شدن پهپادها پاسخ دادند. خبرگزاری تسنیم اعلام کرد تاسیسات هسته ای استان اصفهان کاملاً ایمن هستند. در همان زمان، سه مقام ایرانی به نیویورک تایمز اعلام کردند که هدف این حملات یک پایگاه هوایی در نزدیکی اصفهان بوده است.
این حمله تقریبا یک هفته پس از حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اسرائیل انجام شد.

هیچ نظری موجود نیست: