۱۴۰۳ اردیبهشت ۲, یکشنبه

 اعتصاب گسترده در کرانه باختری در اعتراض به شهادت فلسطینیان

اتحادیه‌ کارگران در کرانه باختری درصدد هستند امروز (یکشنبه)، در اعتراض به شهادت 14 فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه «نور شمس» طولکرم، اعتصاب گسترده‌ای را برگزار کنند.

شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» به نقل از خبرگزاری وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا) گزارش کرد که امروز (یکشنبه)، کرانه باختری برای اعتصاب گسترده کارگران در اعتراض به شهادت فلسطینیان در «طولکرم» آماده می‌شود.
اردوگاه «نورشمس» در شمال غرب کرانه باختری از اواخر شب پنجشنبه تاکنون شاهد درگیری‌های شدید میان نظامیان اسرائیلی با جوانان «گردان طولکرم» وابسته به گروه مقاومت «سرایا القدس» بود.بر اساس این گزارش، جنبش سیاسی فتح روز گذشته (شنبه) گزارش کرد که در روز کاری یکشنبه، اتحادیه کارگری خواستار اعتصاب گسترده در کرانه باختری و غزه در اعتراض به شهادت فلسطینیان شدند و از مردم درخواست کردند که «در حمایت از مردم ما متحد شوند».
به گزارش وفا، اتحادیه معلمان فلسطین اعلام کرده است که اعتصاب عمومی در تمامی مدارس، مراکز آموزشی و وزارتخانه آموزش و پرورش انجام خواهد شد، وی افزود که اتحادیه عمومی کارگران حمل و نقل نیز اعلام کرده است که به این اعتصاب پایبند است.درخواست برای اعتصاب عمومی پس از آن اعلام شد که 14 فلسطینی در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در اردوگاه پناهندگان «نورالشمس» در نزدیکی طولکرم کرانه باختری به شهادت رسیدند.

هیچ نظری موجود نیست: