۱۴۰۳ اردیبهشت ۵, چهارشنبه

 تداوم حملات سنگین حزب‌الله؛ برق دو شهرک صهیونیست‌نشین قطع شد

حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه از هدف قرار دادن چند مقر دیگر صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و رسانه‌های اسرائیلی از قطع برق دو شهرک صهیونیست‌نشین به دلیل حملات بامدادی مقاومت خبر دادند.



حزب‌الله لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای از هدف قرار دادن شهرک صهیونیست‌نشین شومیرا (شهرک لبنانی تحت اشغال طربیخا) با ده‌ها موشک کاتیوشا و سایت نظامی الراهب با گلوله‌های توپخانه خبر داد.
رسانه‌های صهیونیستی نیز صبح امروز از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی از جمله نتوعا و شتولا در الجلیل الاعلی از بیم نفوذ پهپادهای مقاومت خبر دادند. در پی به شهادت رسیدن دو رزمنده حزب‌الله لبنان در حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و نیز شهادت و زخمی شدن چند شهروند لبنانی در حمله به روستای حانین، حزب‌الله لبنان از عصر دیروز بر عمق حملات خود علیه اشغالگران افزوده است و بامداد امروز اعلام کرد که شهرک مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داد.روزنامه هاآرتص نوشت که بین 10 تا 15 پرتابه بدون به صدا درآمدن آژیرهای هشدار به شهرک مرگلیوت اصابت کرده و موجب قطع کامل برق شده است. نیروهای مقاومت لبنان از عصر دیروز تا صبح امروز، مواضع نظامیان اسرائیلی در مقرهای نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا، رویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبا، تجمع نظامیان اسرائیلی در حرش رامیم و ارتفاعات الكرنتينا را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای دادند.حزب‌الله لبنان شب گذشته یک ویدئو از عملیات‌های ضد صهیونیستی خود در دفاع از لبنان و حمایت از مردم و مقاومت فلسطین طی 200 روز نبرد طوفان الاقصی منتشر کرد.





علاوه بر این مواضع، شهرک‌های اسرائیلی زرعیت در الجلیل غربی، شوميرا و كريات شمونه، شهرک مرگلیوت، شهرک‌ برعام واقع در الجلیل الغربی و المناره و عکا از دیگر اهداف حملات موشکی مقاومت لبنان بود. شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اذعان کرد که عملیات‌های جدید حزب‌الله از نظر بُرد و تعداد حملات، بسیار متمایز بوده و باعث ترس و وحشت زیادی در میان شهرک‌نشینان صهیونیست شده است.
رسانه‌های اسرائیلی امروز از قطع کامل برق در شهرک‌های مرگلیوت و کریات شمونه به دلیل حملات حزب‌الله خبر دادند. وبگاه وای‌نت با تایید این خبر پیام هشدار حزب‌الله را به سران صهیونیست یادآوری کرد که اعلام کرده « در صورت عبور دشمن از خطوط تعیین شده برای قواعد درگیری، با گسترش دامنه واکنش‌ها در عمق اسرائیل مواجه خواهد شد» و عمق اسرائیل و همه پایگاه‌های اسرائیلی هدف قرار خواهند گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: