۱۴۰۳ اردیبهشت ۶, پنجشنبه

 

فرمانده ارتش ایران: به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2024
اشتراک
فرمانده کل ارتش ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند.
به گزارش اسپوتنیک، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله اگر لازم باشد و به هر کجا که بخواهد موشک می‌زند.
وی با تاکید بر اینکه اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم، عنوان کرد: اول همه باید بدانیم اقدام جمهوری اسلامی ایران دفاع مشروع در مقابل اقدام نامشروع رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و در واقع این حق مشروع یک ملت مقتدر و توانمند بوده است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه زوایای مختلف عملیات‌ها ۱۰ تا ۲۰ سال بعد گفته می‌شود، ادامه داد: از روز ۱۴ اسفندماه که ما گفتیم تنبیه می‌کنیم، آنها همه در آماده باش کامل رفتند و ۱۰۰ فروند انواع و اقسام شامل شناسایی الکترونیک، رله، عکس‌برداری، شنود صوتی، ضد سیگنالی، جنگنده و غیره از مرز غربی تا جنوب غربی و تا سرزمین‌های اشغالی مرتب گشت می‌زدند.
موسوی خاطرنشان کرد: سطح دوم آمادگی آنان روی زمین بود که تمام سامانه‌های پدافندی آنان در منطقه و سامانه خودشان بنام گنبدآهنین که البته دیگر حتی کودکان هم می‌دانند آهنین نیست، آماده بودند.
وی افزود : سه تا چهار مسیر پروازی در این مسیر وجود داشت و هواپیماهای مختلف از کشورهای مختلف در حال تردد بودند که با این شرایط محاسبه ریاضی می‌گفت عملیات وعده صادق غیر ممکن است، اما اراده ملت عزیز ایران و نیروهای مسلح مهمتر بود و محل نظامی را آنجا مورد هدف قرار داد.

هیچ نظری موجود نیست: