۱۴۰۳ فروردین ۲۶, یکشنبه

 مجلس اعلای شیعیان لبنان: پاسخ حق طبیعی ایران بود؛ سران صهیونیست‌ عبرت بگیرند

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان شیخ علی الخطیب امروز یکشنبه، پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی را حق طبیعی این کشور دانست و تاکید کرد که این پاسخ ثابت کرد که ایران «کشوری قدرتمند و غیر وابسته» است.

شیخ علی الخطیب تصریح کرد که پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری آن در دمشق یک حق طبیعی برای ایران است و ثابت کرد که این کشور قدرتمند و غیر وابسته است و از حقوق خود غافل نمی‌شود و با سربلندی و قدرت از عزت و حاکمیت ملی و حاکمیت امت اسلامی و ملتهای آن دفاع می‌کند.
وی در ادامه «شجاعت و درایت رهبری ایران در تعیین اهداف و زمان‌بندی با هدف بازدارندگی رژیم صهیونیستی که به جنایات و تروریسم خود علیه غیرنظامیان بیگناه و نقض حرمت کنوانسیون‌های بین المللی و قوانین دینی و اخلاقی ادامه می‌دهد» را ستود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».
نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان همچنین حمایت آشکار برخی کشورها از رژیم صهیونیستی و تشویق آن به قتل عام، کشتار و آواره کردن فلسطینی‌ها را محکوم کرد و گفت که این کشورها شریک جنایات صهیونیست‌ها هستند.وی ابراز امیدواری کرد که سران رژیم صهیونیستی عبرت بگیرند و بفهمند که «در این منطقه یک جسم خارجی هستند و آینده‌ای در آن ندارند».

هیچ نظری موجود نیست: