۱۴۰۲ آبان ۵, جمعه

 

شهادت بیش از 100 فلسطینی در حملات شب گذشته به غزه

بیش از ۱۰۰ غیرنظامی اهل غزه طی بمباران ارتش صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز به شهادت رسیده‌اند.

شهادت بیش از 100 فلسطینی در حملات شب گذشته به غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین امروز (پنج آبان) به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که حداقل ۱۰۰ نفر در غزه طی حملات شبانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

المیادین همچنین گفت که طبق آمار اولیه تعداد کل شهدا از هفت میلیون و ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است؛ ۱۸ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

طبق این گزارش در کرانه باختری نیز از آغاز نبرد طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر تاکنون ۱۱۰ نفر به شهادت رسیده‌اند که چهار تن از آن‌ها امروز بوده است.

همزمان منابع پزشکی فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که دو مسجد هدف جنگنده‌های رژیم اشغالگر قرار گرفته و طی حملات سحرگاه صهیونیست‌ها به خان‌یونس در جنوب نوار غزه ۱۵ فلسطینی شهید شده‌اند.

از سوی دیگر شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که حملات امروز صبح جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خان یونس، منجر به شهادت «ایاد ابو ناموس» خبرنگار فلسطینی و مادرش شده است.

در این میان وزارت بهداشت غزه روز گذشته در واکنش به سخنان جو بایدن لیست ۲۰۰ صفحه‌ای شهدا را منتشر کرد. رئیس‌جمهور آمریکا گفته بود که به آمار حماس در خصوص تلفات حملات اسرائیل اطمینان ندارد.

به گفته اهالی غزه حملات رژیم اسرائیل نقطه به نقطه غزه را در برگرفته و هیچ منطقه امنی در این باریکه وجود ندارد؛ در اردوگاه جبالیا در شمال غزه نیز در پی حملات جنگنده‌ها یک خانه مسکونی به همراه ساکنانش هدف قرار گرفت و حداقل ۱۲ نفر به شهادت رسیدند؛ از بامداد امروز تا صبح حداقل ۱۰ بار این اردوگاه بمباران شده است.

پایان پیام /

هیچ نظری موجود نیست: