۱۴۰۲ آبان ۱, دوشنبه

 


رژیم صهیونیستی صدها هزار نیروی ذخیره خود در سراسر جهان را فراخوانده است



ارتش رژیم صهیونیستی که تاکنون خسارات سنگینی را متحمل شده، ۳۶۰ هزار تن از نیروهای ذخیره خود از سراسر جهان را برای جنگ در غزه فراخوانده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پست» در گزارشی نوشت، پروازهای مختلفی از نیویورک، لندن، لس آنجلس، پاریس، بانکوک و آتن وارد سرزمین‌های اشغالی می‌شوند.

طبق این گزارش، حتی اگر پروازها به تل‌آویو لغو شوند، از آنجایی که نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی در سراسر جهان برای جنگ توسط این رژیم فراخوانده شده‌اند، راهی برای ورود به سرزمین‌های اشغالی پیدا می‌کنند.

گفته شده است که بیش از ۱۰ هزار نیرو تاکنون از آمریکا با پروازهای تجاری و چارتر پرواز کرده‌اند که برخی مستقر شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایاتش، ۳۶۰ هزار تن از نیروهای ذخیره خود از سراسر جهان را فراخوانده است تا در جنگ علیه فلسطین شرکت کنند.

این رژیم برای هفدهمین روز متوالی به کشتار غیرنظامیان در نوار غزه، بمباران محله‌های مسکونی و بیمارستان‌ها ادامه می‌دهد که منجر به شهادت حدود ۴۰۰ شهید در ۲۴ ساعت گذشته شد.

رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) موجی از حملات را به نوار غزه انجام داد که به توصیف خبرنگار المیادین با تایید شهادت ۲۱ تن از جمله هفت کودک در نتیجه حمله اشغالگران به سه خانه در رفح در جنوب نوار غزه خشونت‌بارترین حمله از زمان آغاز جنگ به این منطقه بوده است.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی حملات هوایی سنگینی علیه نوار غزه انجام داده و بسیاری از ساختمان‌ها را با خاک یکسان کرده است؛ حملاتی که به آوارگی بیش از یک میلیون نفر از ساکنان این منطقه منجر شده است

انتهای پیام

هیچ نظری موجود نیست: