۱۴۰۲ مهر ۳۰, یکشنبه

 

حمله به المعمدانی کار چه کسی بود؟ رسانه‌های غربی پاسخ می‌دهند

حمله به بیمارستان مسیحیان در غزه، شبهاتی را در فضای مجازی ایجاد کرد و پاسخ به این شبهات، توسط رسانه‌های غربی روشن شده است.

حمله به المعمدانی کار چه کسی بود؟ رسانه‌های غربی پاسخ می‌دهند

فارس پلاس؛ روایت روز - پدرام محسن نژاد: در آستانه پایان یازدهمین روز عملیات بزرگ طوفان الاقصی، در اقدامی غیرانسانی به بیمارستان المعمدانی با بمب‌های خاص، حمله شد که تعداد بیشماری از فلسطینی‌ها اعم از زنان و کودکان؛ مظلومانه به شهادت رسیدند.

توییت عجیب BBC قبل از حمله به بیمارستان

یک روز قبل از این عملیات BBC در اکانت توییتری خود سوالی با مضمون تونل‌سازی حماس زیر بیمارستان‌ها و مدارس منتشر کرد تا به‌گونه‌ای مشروعیت حمله به این مراکز را برای اسرائیل فراهم کند.

روایت اول BBC و NBC: حمله هوایی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی

پس از حمله به بیمارستان، عملیات روانی صهیونیستی فعال‌تر شد و بلافاصله حنانیا‌ نفتالی سخنگوی نخست وزیری رژیم این جنایت را اقدام علیه یک پایگاه نظامی حماس عنوان کرد تا قتل عام غیرنظامیان نادیده گرفته شود.

همچنین شبکه‌های BBC و NBC با توجه به حجم بالای تخریب و کشتار غیرنظامیان از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی خبر دادند.

اما پس از تظاهرات مسلمانان جهان از کشورهای عربی تا غربی در مقابل سفارت آمریکا در محکومیت این جنایت، شاهد عقب‌نشینی رسانه‌های صهیونیستی و تغییر سناریو آن‌ها بودیم، به‌نحوی که با استناد‌های جهت دار، این جنایت را اشتباه حماس در پرتاب راکت‌هایش عنوان می‌کنند، به عنوان مثال حنانیا نفتالی توییت قبلی خود را پاک کرده و با نشان دادن مسیر راکت‌های حماس ادعا می‌کند که فاجعه بزرگ بیمارستان اشتباه نظامی حماس بوده است.

شبکه ۴ انگلیس با فیلم‌های بیمارستان ادعای صهیونیست‌ها را رد کرد

فیلمی از بیمارستان هنگام بمباران وجود دارد که نشان می‌دهد جنگنده اسراییلی بر فراز بیمارستان در ارتفاع بالا است که به یکباره انفجاری صورت می‌گیرد که چندین برابر راکت آتش و تخریب راکت‌های حماس، خسارت به بار آورده است.

همچنین صوتی از گفت‌وگو دو عرب با زبان فلسطینی منتشر می‌شود که یکی از آن‌ها احتمال می‌دهد که انفجار بزرگ در بیمارستان المعمدانی توسط راکت‌های حماس از قبرستان پشت بیمارستان صورت گرفته است، درحالی که شبکه ۴ انگلستان با استناد به فیلمی از ارتفاع بالای راکت‌های حماس و مسیر آن‌ها این ادعای رسانه‌های صهیونیستی را رد کرد.

کلیسای اورشلیم: قبل از حمله ۳ اخطار تلفنی دریافت کردیم

بیمارستان المعمدانی یا بیمارستان الاهلی عربیک بیمارستان قدیمی مسیحی در غزه است که توسط کلیسای اسقفی بیت‌المقدس اداره می‌شود، به همین علت این کلیسا پس از دروغ شاخدار رسانه‌ها طی بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان مذکور را محکوم کرده و اعلام کرد که قبل از بمباران ۳ اخطار تلفنی دریافت کرده بودیم.

با همه این اوصاف یک اکانت اسرائیلی در توییتی نوشت: (به دلیل کمبود ابزار پزشکی و کمبود کادر پزشکی، تصمیم گرفته شد بیمارستان باپتیست غزه بمباران شود و به آنها اتانازی داده شود)، که این اعتراف بزرگ ذات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۷۵ اشغالگری را نشان می‌دهد.


هیچ نظری موجود نیست: