۱۴۰۲ مهر ۲۴, دوشنبه

 

 



 

بمباران اسرائیل و سیاست آپارتاید وی نخواهد توانست مقاومت فلسطین را درهم ‌شکند!

روز شنبه   07 اکتبر 1923 حماس یک حمله قافلگیرانه نظامی بی‌سابقه‌ای را از زمین، هوا ودریا به اسرائیل انجام داد، و در این حمله بیش از 5000 موشک از باریکه غزه پرتاب کرد، صدها تن از جنگنده‌های آن به سرزمین اسرائیل نفوذ کردند، جائی که آنها صدها تن از مردم وسربازان اسرائیلی را به گروگان گرفتند. این جنگ به قیمت بیش از 600 کشته وهزاران مصدوم در طرف اسرائیل انجامید.

پس از گذار از این شوک، حمله متقابل اسرائیل بدون صرف وقت با بمباران بدون هدف و شدید نوار غزه با بیش از صدها کشته وهزاران بی‌خانمان در نوار غزه آغاز شد. تولید برق قطع گردید، به طوری که بیمارستان‌های مملو از مصدومین را با مشکلات بزرگ روبرو کرد. تظاهرات‌ها در سرزمین اردن اشغالی در پشتیبابی از مقاومت، وحشیانه از طرف ارتش اسرائیل سرکوب شد، به طوری که چندین کشته‌ و صدها زخمی بر جای گذارد. دولت دست‌راستی اسرائیل هم‌اکنون خود را آماده یک حمله بزرگ می‌کند، همان ‌طور که نتانیاهو بدون پرده اظهار کرد: "حماس قیمت گزافی برای "جنگ"اش خواهد پرداخت".

تمام کشورهای غربی به رهبری آمریکا و اتحادیه اروپا، متحدا "حمله تروریستی حماس" را محکوم کردند و پشتیبانی تزلزل‌ناپذیر خود را از اسرائیل تضمین نموده و همچنین "حق" دولت صیهونیستی اسرائیل را با توسل به هر وسیله‌ای برای "دفاع" از خود تائید نموده‌اند، علی‌رغم‌ این که این دولت صهیونیستی 70 سال است که تمام قطعنامه‌های سازمان ملل را زیر پا می‌گذارد، سرزمین‌های فلسطینی‌ها را اشغال کرده و به اشغال اورشلیم شرقی ادامه می‌دهد، هرگونه مقاومت علیه سیاست شهرک‌سازی را سرکوب می‌کند و بیش از 5000 فلسطینی را در زندان‌های خود نگهداشته است وبیش از 1000 نفر که  بدون حکم دادگاه و دسترسی به پرونده خود باشند انتظار محاکمه خود در زندان می‌کشند. و علی‌رغم این که این دولت صهیونیستی 5 جنگ وحشیانه را علیه غزه انجام داده و اکنون 16 سال است که نوار غزه در محاصره این دولت صهیونیستی است.

 

با توجه  به ترور، شهرک‌سازی وسیاست نژادپرستانه اسرائیل علیه خلق فلسطین و احترام ما به حقوق آنها ما پشتیبانی قاطع خود را از مقاومت خلق فلسطین در تمام اشکال آن (از جمله جنگ قهرآمیز) و همچنین حق آنها برای ایجاد یک ارتش کاملا مجهز و ورزیده برای نبرد اعلام می‌داریم.

ما پشتیبانی نا محدود دولت فرانسه از شهرک‌سازی وسیاست سرکوب‌گرانه دولت اسرائیل علیه خلق فلسطین را شدیدا محکوم می‌کنیم وخواستار قطع روابط نظامی و همکاری‌های امنیتی با دولت صهیونیستی اسرائیل می باشیم.

 

ما دعوت می‌کنیم در تظاهرات‌های همبستگی با خلق فلسطین شرکت کنید ، ترور دولت اسرائیل علیه خلق فلسطین را رسوا و پشتیبانی دولت‌ها را از سیاست سرکوب‌گرانه ونژاد پرستانه اسرائیل محکوم نمائید.

Paris,den 8.Oktober 2023

PCOF

حزب کمونیست کارگران فرانسه

Paris, 08 octobre 2023

Parti Communiste des Ouvriers de France

pcof@pcof.net / www.pcof.net / facebook.com/PartiCommunistedesOuvriersdeFrance/

 

هیچ نظری موجود نیست: