۱۴۰۲ آبان ۵, جمعه

 

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد

رسانه‌های عراقی گزارش دادند که در بیست و یکمین روز از نبرد «طوفان الاقصی»، گروه موسوم به «مجاهدین مقاومت اسلامی عراق» محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» را با پهپاد هدف قرار داده است.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد

به گزارش گروه بین‌الملل خیرگزاری فارس، رسانه‌های عراقی امروز جمعه، ۲۷ اکتبر و در بیست‌ویکمین روز از نبرد «طوفان الاقصی» اعلام کردند که محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» در عراق هدف حمله قرار گرفته است.

طبق گزارش‌ پایگاه خبری «بغداد الیوم»، گروه عراقی موسوم به «مجاهدین مقاومت اسلامی عراق» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در عین‌الاسد را با پهپاد هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی روز یکشنبه، ۲۲ اکتبر گزارش داده بودند که برآوردهایی در تل‌آویو درباره احتمال پرتاب موشک از یمن و عراق در پاسخ به تجاوزات اشغالگران به نوار غزه وجود دارد.

از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و اعلام حمایت کامل آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت عراق اعلام کرده بودند که مواضع و منافع آمریکا را در این کشور مورد هدف قرار خواهند داد.

«سید مقتدی الصدر»، رهبر جریان صدر امروز از دولت و پارلمان عراق خواست تا با بستن سفارت آمریکا در بغداد به دلیل حمایت بی حد و حصر واشنگتن از جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه موافقت کنند.

پایان پیام/

هیچ نظری موجود نیست: