۱۴۰۲ آبان ۶, شنبه

 

هشدار درباره قتل عام اصحاب رسانه در غزه بعد از قطع کامل اینترنت

قصف إسرائيلي هو الأعنف على قطاع غزة مساء اليوم الـ 21 للحرب  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2023
Telegram
نهادهای مربوطه درباره نقشه اسرائیل برای قتل عام خبرنگاران در نوار غزه بعد از قطع کامل اینترنت و ارتباطات این منطقه با هدف جلوگیری از افشای تصاویر و اخبار جنایات شنیع این کشور در جهان هشدار دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، دفتر رسانه‌ای دولتی در نوار غزه با اشاره به حملات تروریستی عامدانه اسرائیل علیه اصحاب رسانه در غزه اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوزات وحشیانه اسرائیلی ها از 3 هفته قبل، 34 خبرنگار به شهادت رسیده‌اند.
"اشرف القدره" سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، تعداد پرسنل بهداشتی که از ابتدای تجاوزات اشغالگران به غزه به شهادت رسیده‌اند، تاکنون 104 نفر بوده است و 12 آمبولانس نیز منهدم و از خدمت خارج شده‌اند.
وی افزود، رژیم اشغالگر همچنین 57 مرکز بهداشتی را نیز هدف قرار داده و 12 بیمارستان و 32 مرکز مراقبت‌های اولیه به طور کامل از کار افتاده‌اند.
هشدار درباره کشتار خبرنگاران در غزه
درحالی که رژیم اسرائیل خبرنگاران و خانواده‌های آنها را همچنان عامدانه هدف حملات تروریستی خود قرار می‌دهد، اتحادیه روزنامه‌نگاران فلسطینی هشدار داد که در سایه قطع کامل ارتباطات و اینترنت در نوار غزه و تشدید بمباران‌های دشمن در غزه، ممکن است اشغالگران به یک قتل عام فجیع علیه خبرنگاران و اصحاب رسانه دست بزنند.
این اتحادیه در بیانیه‌ای که امروز شنبه صادر شد اعلام کرد اسرائیل تاکنون ده‌ها روزنامه‌نگار و خانواده‌های آنها را قتل عام و ده‌ها نهاد رسانه‌ای و منازل اصحاب رسانه را ویران کرده است.
تانک های اسرائیلی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2023
اسرائیل قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل را که خواستار آتش‌بس است، رد کرد

هیچ نظری موجود نیست: