۱۴۰۲ بهمن ۷, شنبه

 

نقشه دیوانه وار غرب علیه پوتین فاش شد

تانک آبرامز ارتش آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2024
اشتراک
کارآفرین آلمانی-فنلاندی و مالک سابق بزرگترین سرویس میزبانی فایل مگا آپلود، کیم داتکام، در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد : در غرب به آمادگی برای جنگ با روسیه فرا می خوانند تا اوکراین در درگیری قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست نخورد.
به گزارش اسپوتنیک، وی نوشت: "آیا توجه کرده اید که چگونه چندین رهبر نظامی غربی در مورد لزوم آماده شدن برای جنگ با روسیه هشدار می دهند؟ آنها می دانند که اکسیژن اوکراین در حال اتمام است و روسیه به زودی حمله خواهد کرد. این تلاش جو بایدن برای جلوگیری از پیروزی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در درگیری در اوکراین) قبل از انتخابات ایالات متحده است."
پیش از این، چندین مقام از نهادهای دفاعی کشورهای غربی خواستار آمادگی برای جنگ با روسیه شده بودند. علاوه بر این، ائتلاف آتلانتیک شمالی آغاز رزمایش Steadfast Defender 2024 را برای فوریه برنامه ریزی کرده است. رئیس کمیته نظامی ناتو، راب بائر، گفت، این مانورها بر پاسخ به "تهاجم" احتمالی روسیه متمرکز خواهد بود.
مسکو بارها تاکید کرده است که تهدیدی برای هیچ یک از کشورهای ناتو نیست، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت. در عین حال، مسکو همچنان به روی گفت‌وگو باز است، اما بر مبنای برابر، و غرب باید مسیر نظامی‌سازی اروپا را کنار بگذارد.

هیچ نظری موجود نیست: