۱۴۰۲ بهمن ۱۱, چهارشنبه

 

خسارت موشک‌های مقاومت به 130 منزل در یک شهرک صهیونیست‌نشین

رئیس شورای شهرک متولا در شمال اراضی اشغالی فلسطین، امروز اذعان کرد که در جریان حملات موشکی حزب‌الله لبنان، 130 منزل مسکونی خسارت دیده‌ است.

خسارت موشک‌های مقاومت به 130 منزل در یک شهرک صهیونیست‌نشین

رئیس شورای شهرک متولا در شمال اراضی اشغالی فلسطین دیوید ازولای امروز (چهارشنبه، ۳۱ ژانویه) ادعان کرد که از آغاز درگیری‌های مرزی با حزب‌الله لبنان ۱۳۰ منزل از مجموع ۶۵۰ منزل مسکونی در این شهر خسارت دیده‌است. 

وی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: خیابان‌هایی در متولا هستند که به دلیل ترس از موشک‌های حزب‌الله لبنان به هیچ وجه جز در ساعات شب نمی‌توان در آن تردد کرد.

ازولای پیشتر نیز گفته بود تمام زیرساخت‌های غیرنظامی در شهرک‌های واقع در چهار کیلومتری مرزهای لبنان به دلیل حملات حزب‌الله لبنان آسیب دیده‌است.

همزمان با انتشار این خبر، رسانه‌های اسرائیلی امروز از حمله موشکی جدید لبنان به سوی شهرک صهیونیست‌نشین المناره در الجلیل الاعلی خبر دادند. 

حزب‌الله لبنان نیز امروز اعلام کرد که یک تجمع نظامیان اشغالگر را در تپه الطیحات هدف قرار داده است.

نیرا شافیک، عضو سابق کنست از حزب «آینده‌ای هست» پیشتر گفته بود: در شمال شاهد جنگی مدرن است. مقاومت لبنان کنترل شهرک‌هایی را در شمال بدون دخالت هیچ گونه نیرویی در دست گرفته‌است همان طور که مقاومت فلسطین در غزه کنترل شهرک «کفار عزه» را در دست گرفت.

پایان پیام/

هیچ نظری موجود نیست: