۱۴۰۲ بهمن ۱۱, چهارشنبه

 

انهدام تانک‌های اشغالگران توسط مقاومت در نوار غزه

شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس بامداد چهارشنبه گفت که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴ فروند تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار غزه منهدم کرده‌اند.

انهدام تانک‌های اشغالگران توسط مقاومت در نوار غزه

 «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس بامداد چهارشنبه گفت که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴ فروند تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار غزه منهدم کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است که یک فروند تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی در منطقه «حی الأمل» در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه با راکت دوش‌پرتاب «تاندوم» منهدم شد.

به نوشته وبگاه «المیادین»، کتائب القسام در ادامه توضیح داد که در تقاطع صنعتی در مرکز شهر غزه نیز یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر اشغالگران را با راکت دوش‌پرتاب هدف قرار دادند.

این بیانیه می‌افزاید که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی در غرب شهر غزه و یک تانک دیگر این رژیم در محور شمالی غربی غزه با راکت‌های دوش‌پرتاب «یاسین-۱۰۵» از بین رفتند.

کتائب القسام همچنین افزود که رزمندگان مقاومت در محور غرب شهر غزه با گروهی از نظامیان صهیونیست درگیر شدند که منجر به هلاکت و زخمی‌شدن آنها شد.

تداوم تلفات و خسارات ارتش رژیم صهیونیستی در تهاجم زمینی به نوار غزه در حالی است که پیشتر گزارش شده بود که ارتش این رژیم قصد دارد به بهانه بازگشت رزمندگان حماس به شمال غزه، بار دیگر نیروی زمینی به آن منطقه اعزام کند. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

هیچ نظری موجود نیست: