۱۴۰۲ بهمن ۴, چهارشنبه

 

رسانه اوکراینی خبر مربوط به مسئولیت ارتش اوکراین در سقوط هواپیمای ایلیوشین -76 را حذف کرد

سقوط هواپیمای ایلیوشین -76  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2024
اشتراک
نشریه اوکراینی "اوکراینسکایا پراودا" که با استناد به یک منبع از مسئولیت نیروهای مسلح اوکراین در سقوط هواپیمای ایل-76 خبر داده بود، پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر حضور اسرای اوکراینی در این هواپیما، خبر خود را حذف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اوکراینی امروز پس از انتشار اخباری در تعدادی از رسانه ها مبنی بر سقوط یک فروند هواپیمای ترابری نظامی ایلیوشین-76 نیروی هوافضای روسیه در نزدیکی بلگورود، مطلبی را در سایت خود منتشر با عنوان "یک هواپیمای ایلیوشین-76 در استان بلگورود فدراسیون روسیه سقوط کرد: نیروهای مسلح اوکراین اعلام کردند که "این کار آنهاست."
پس از گزارش وزارت دفاع روسیه مبنی بر وجود اسرای اوکراینی در هواپیما، نشریه اوکراینی "اوکراینسکایا پراودا" این خبر را ویرایش و تمامی اشاره‌ها به مسئولیت نیروهای مسلح اوکراین برای انهدام هواپیما را حذف کرد.
سقوط هواپیمای ایلیوشین-76 در استان بلگورود روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2024
سقوط هواپیمای نظامی ایلیوشین-76 در استان بلگورود روسیه + ویدئو
یادآور می شود حدود ساعت 11:00 به وقت مسکو(11 و 30 دقیقه به وقت تهران) ، یک هواپیمای ایلیوشین-76 در حین پرواز برنامه ریزی شده در استان بلگورود روسیه سقوط کرد.
این هواپیما حامل 65 نفر از پرسنل نظامی اسیر شده نیروهای مسلح اوکراین که برای مبادله به استان بلگورود منتقل شده بودند و همچنین 6 خدمه هواپیما و 3 نفر همراه بود.
یک کمیسیون از طرف نیروی هوا ـ فضای روسیه برای تعیین علل فاجعه به محل سقوط هواپیما پرواز کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: