۱۴۰۲ بهمن ۸, یکشنبه

 

آمریکا و انگلیس کشتیرانی بین‌المللی را تهدید می‌کنند+ ویدیو

آخرین وضعیت نفتکش حادثه دیده ایرانی در دریای سرخ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2024
اشتراک
عملیات‌های نظامی یمن تا زمان توقف تجاوزات اشغالگران علیه غزه ادامه خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "المیادین"، یک عضو ارشد جنبش انصارالله با تأکید بر اینکه عملیات‌های نظامی یمن تا زمان توقف تجاوزات اشغالگران علیه غزه ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: بعد از تجاوزات آمریکا و انگلیس علیه یمن انواع کشتی‌های این دو کشور تبدیل به هدف مشروع برای ما شده‌اند.
محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به تجاوزات آمریکا و انگلیس ضد مواضعی در یمن اعلام کرد: "فرود نیروهای آمریکایی و انگلیسی در یمن موجب تحریک همه مردم کشور ما و متحد شدن مواضع آنها در برابر تجاوزات دشمن خواهد شد. همه کشتی‌های آمریکا و انگلیس هدف مشروع برای یمنی‌ها هستند
عملیات‌های نظامی ما ضد اسرائیل تا زمان توقف تجاوزات علیه غزه ادامه خواهد داشت و برای آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر بهتر است تجاوزات علیه غزه را متوقف کنند تا هدف قرار گرفتن کشتی‌های آنها متوقف گردد. کشتی‌های جنگی و تجاری آمریکا و انگلیس بعد از تجاوز این کشورها به یمن تبدیل به هدف مشروع برای ما شده‌اند و امیدواریم که نبرد به‌شکل مستقیم میان ما و آمریکایی‌ها باشد".محمدعلی الحوثی، عضو شورای‌عالی سیاسی یمن نیز به‌نوبه خود در همین زمینه گفت: "چیزی به‌نام غیرممکن یا شکست برای مردم یمن معنا ندارد و قدرت ما هر روز بیشتر می‌شود.
همه طرف‌هایی که آمریکا آنها را بسیج کرده است و نیز همه جنگ‌هایی که تحت نظارت این کشور به‌راه افتاده و پهپادها و موشک‌هایی که یمن را با آن هدف قرار داده است، هیچ‌کدام موجب نشد یمنی‌ها از ادامه مبارزه با دشمن عقب‌نشینی کنند، مردم یمن شکست را نمی‌شناسند و برای واشنگتن بهتر است که به‌سمت توقف تجاوزات اشغالگران علیه غزه و کرانه باختری و رفع محاصره این مناطق حرکت کند".
از طرف دیگر دولت صنعا از انجام تماس‌های سیاسی و دیپلماتیک برای توضیح موضع یمن درباره آزادی کشتیرانی خبر داد. یمن همچنین نسبت به تحرکات خطرناک آمریکا و انگلیس برای ایجاد هرج‌ومرج هشدار داد.
علاوه بر این، به گزارش تلگراف، اکثر حملات ایالات متحده آمریکا با پشتیبانی هواپیماهای نیروی هوایی بریتانیا که در فاصله حدود ۲.۴ هزار کیلومتری اهدافی در یمن مستقر هستند، موفقیت امیز نیستند.

هیچ نظری موجود نیست: