۱۴۰۲ بهمن ۶, جمعه

 

ارتش اسرائیل آمار زخمی‌هایش را اعلام کرد

ارتش اسرائیل صبح امروز جمعه ۲۶ ژانویه به جای افشای تعداد تلفاتش در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ نفر از نظامیانش زخمی شده‌اند.

ارتش اسرائیل آمار زخمی‌هایش را اعلام کرد

رتش تل‌آویو اعلام کرد «تعداد افسران و سربازان مجروح ما از ابتدای جنگ ۷ اکتبر به ۲۷۴۸ نفر و از آغاز حمله زمینی به ۱۲۵۸ نفر افزایش یافته است».

در بخش دیگری از بیانیه ارتش اسرائیل آمده است «۳۹۶ افسر و سرباز همچنان در بیمارستان‌ها تحت مداوا هستند که ۳۸ نفرشان وخیم است».

در پی تداوم حملات اشغالگران برای صد و دوازدهمین روز متوالی علیه غزه و افزایش درگیری‌ها در خان‌ یونس، گردان‌های شهدای الاقصی امروز اعلام کرد که در مناطق مختلف این شهر در جنوب نوار غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نظامیان اسرائیلی شده است.

درگیری‌ها بین نظامیان اسرائیلی و نیروهای مقاومت فلسطین تاکنون ادامه دارد؛ گروهان‌های القدس اعلام کرد یکی از مجاهدان تک‌تیرانداز این گروهان‌ها یک نظامی اشغالگر را در غرب شهر خان یونس هدف قرار داده است.

رسانه‌های فلسطینی در حال انتشار تصاویری هستند که نشان می‌دهد حملات راکتی و خمپاره‌ای گردان‌های مقاومت ملی فلسطین، نیروهای شهید عمر القاسم به نیروها و ادوات جنگی اسرائیلی در غرب خان‌یونس ادامه دارد و با افزایش تلفات همراه است.

ارتش اسرائیل امروز در بیانیه دیگری اعلام کرد یکی از افسران تیپ گعفاتی در نبردهای جنوب نوار غزه کشته شده است. براساس گزارش رسانه‌های عبری افسر کشته شده سرگرد الیران ییگر ۳۶ ساله ساکن تل‌آویو از نیرووهای گردان مهندسی ۸۱۷۰ تیپ گعفاتی است که دیروز در جنوب نوار غزه کشته شده است.

پایان پیام/

هیچ نظری موجود نیست: