۱۴۰۲ بهمن ۸, یکشنبه

 

پایگاه‌های آمریکایی، هدف حملات مقاومت عراق

در صدوچهاردهمین روز از حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و تداوم حمایت‌های آمریکا از جنایات تل‌آویو، مقاومت عراق امروز یک‌شنبه ۲۸ ژانویه از حمله به تاسیسات دریایی اسرائیل و هدف قراردادن ۴ پایگاه آمریکایی در منطقه خبر داد.

پایگاه‌های آمریکایی، هدف حملات مقاومت عراق

«در ادامه رویکرد مقابله با نیروهای اشغالگر آمریکا در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه، روز گذشته شنبه ۲۷ ژانویه پایگاه اشغالگران در خربه عدنان سوریه را هدف حملات پهپادی خود قرار دادیم»، این بیانیه مقاومت عراق درباره حمله روز گذشته است. 

مقاومت عراق طی بیانیه‌های دیگر اعلام کرد که علاوه بر خربه عدنان، پایگاه‌های الشدادی، الرکبان و التنف را در سوریه امروز هدف حملات خود قرار داده است. طبق این بیانیه، تاسیسات دریایی زولون در سرزمین‌های اشغالی و پایگاه نظامی حریر در نزدیکی فرودگاه اربیل عراق از اهداف دیگر مقاومت بوده‌اند.

 


تصاویر منتشرشده از حمله پهپادی به پایگاه خربه عدنان


گروه‌های مقاومت در واکنش به حمایت‌های آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعا به این حملات ادامه خواهند داد.

نیروهای مقاومت عراق شامگاه روز شنبه هم بار دیگر پایگاه آمریکایی عین الاسد را که مقر نظامیان آمریکایی در غرب عراق است، هدف قرار داد. به دنبال افزایش این حملات، دولت بغداد با حمایت از گروه‌های عراقی خواستار خروج نظامیان خارجی از خاک کشور خود شد.

مقاومت عراق در این باره با تأکید بر اینکه «آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد»، تصریح می‌کند که ما «طی سال‌ها مبارزه، به جز فریب و زورگویی، چیزی از دشمن آمریکایی ندیدیم و [این کشور] همیشه در تلاش بوده است که برای انجام هر چه بیشتر طرح‌های شیطانی خود، زمان خریداری کند».

پایان پیام/

هیچ نظری موجود نیست: