۱۴۰۲ بهمن ۱۱, چهارشنبه

 

"فقط خدا می تواند کمک کند." سخنان سرباز ارتش اوکراین در مورد دهشت های فعلی در خط مقدم جبهه

سربازان اوکراینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.01.2024
اشتراک
نشریه بیزینس اینسایدر می نویسد تانک های روسی وحشتناک ترین نوع سلاح برای ارتش اوکراین هستند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاران این نشریه سخنان یک سرباز نیروهای مسلح اوکراین را نقل می کنند که گفت: "تانک ها بدترین نوع سلاح هستند. وقتی تیراندازی می کنند، حتی نمی توان صدای آن را شنید . وقتی هواپیما بر فراز شما پرواز می کند، صدای آنرا می توان شنید. و اگر یک تانک در نزدیکی شما باشد، فقط خدا می تواند کمک کند.".
در نیروهای مسلح اوکراین همچنین از کمبود مهمات شکایت کرده و خاطرنشان کردند که ارتش روسیه مطلقاً به هر نوع سلاح دسترسی دارد.در اوایل ژانویه، نشریه آلمانی ZDF گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود شدید مهمات و ناتوانی در دفع حملات ارتش روسیه مجبور به عقب نشینی از مواضع خود می شوند.
پس از شکست بزرگ ضدحمله تابستانی نیروهای مسلح اوکراین، نیروهای روسیه به موفقیت چشمگیری در منطقه عملیات ویژه نظامی دست یافتند. در پایان ماه دسامبر، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گزارش داد که واحدهای نیروهای مسلح شهر مارینکا در جمهوری خلق دونتسک را به طور کامل آزاد کردند. علاوه بر این، نیروهای هوابرد روسیه مواضع مهم نیروهای مسلح اوکراین را در استان زاپوروژیه به تصرف خود درآوردند و در آنجا مستقر شدند و پس از آن منطقه را از وجود دشمن پاکسازی کردند.

هیچ نظری موجود نیست: