۱۴۰۲ آذر ۶, دوشنبه

 

افزایش نارضایتی نیروهای مسلح اوکراین از زلنسکی و ژنرال ها

افزایش نارضایتی نیروهای مسلح اوکراین از زلنسکی و ژنرال ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2023
اشتراک
نظامیان اوکراینی در گفتگو با نشریه آلمانی بیلد گفتند که وضعیت در جبهه آنطور که می خواهند خوب نیست.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه بیلد مطلبی را منتشر کرد که درآن پنج سرباز فعال از واحدهای مختلف در مورد مشکلاتی صحبت کردند که به دلیل آن نارضایتی نیروها از ژنرال ها و رئیس جمهور اوکراین ولادیمیر زلنسکی افزایش یافته است.
سربازان خاطرنشان کردند، رهبری اوکراین با افتخار به باقیمانده تانک های لئوپارد، چلنجر و آبرامز غربی اشاره می کند و ارتش به دلیل کمبود نفربرهای زرهی مجبور است با لاداهای پنجاه ساله به جبهه برود.
ارتش اوکراین همچنین گفت که آنها باید هزینه تعمیرات و حتی بنزین را خودشان بپردازند، تجهیزات خود را خریداری کنند و هواپیماهای بدون سرنشین را با هزینه شخصی خود بخرند.
این نشریه به نقل از سخنان یکی از اوکراینی‌ها می‌گوید: "ما همچنین برای اجاره خانه‌هایی که در آن می‌خوابیم و برای غذا پرداخت می‌کنیم. این باعث نارضایتی می‌شود. روس‌ها همه چیز را در جنگ سرمایه‌گذاری می‌کنند و ما بیشتر آن را خودمان سازماندهی می‌کنیم."
همچنین یکی از نظامیان از ژنرال های اوکراینی شکایت کرد زیرا هر یگان در واقع برای خودش می جنگد و گاهی اوقات با بی اطلاعی کامل از اقدامات واحدهای چپ و راست این کار را می کنند.
یک نظامی اوکراینی می‌گوید: "تکلیف پول‌هایی که از خارج می‌آید چه می‌شود؟ ما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنیم که توسط دولت رها شده‌ایم".

هیچ نظری موجود نیست: