۱۴۰۲ آذر ۹, پنجشنبه

 

لاوروف: تحریم های آمریکا به روابط شرق و غرب پایان می دهد

لاوروف وزیر خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2023
اشتراک
لاوروف: سازمان امنیت و همکاری اروپا در وضعیت اسفناکی قرار دارد، چشم انداز سازمان نامشخص است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: ایالات متحده و همکاران اروپایی آن که به دنبال سقوط اقتصاد روسیه با تحریم هستند و به همکاری شرق و غرب پایان داده اند.
لاوروف در نشست عمومی شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در اسکوپیه در مقدونیه شمالی گفت: "در تلاش برای سقوط اقتصاد روسیه، ایالات متحده و همکاران اروپایی آن هزاران تحریم را علیه روسیه اعمال کرده‌اند و در نتیجه به همکاری عملی گسترده بین شرق و غرب در منطقه زمانی مشترک ما پایان داده‌اند".
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست شورای وزیران امور خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا در اسکوپیه گفت: روسیه با تأسف متذکر می شود که سازمان امنیت و همکاری اروپا در وضعیت اسفناکی قرار دارد و چشم انداز این سازمان همچنان نامشخص است.
لاوروف در نشست شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت: "فقط بیش از یک سال دیگر، قانون نهایی هلسینکی 50 ساله خواهد شد. در این راستا، من متأسفانه اعتراف می کنم که سازمان امنیت و همکاری اروپا در وضعیت اسفناکی به این سالگرد نزدیک می شود و چشم انداز آن نامشخص است."
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که معنای تلاش برای احیای سازمان امنیت و همکاری اروپا که در حال تبدیل شدن به ضمیمه ناتو و اتحادیه اروپا است، اکنون زیر سوال رفته است.
سازمان امنیت و همکاری اروپا اساسا در حال تبدیل شدن به ضمیمه ناتو و اتحادیه اروپا است. لاوروف در اولین نشست عمومی شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در اسکوپیه در مقدونیه شمالی گفت.

هیچ نظری موجود نیست: