۱۴۰۲ آذر ۹, پنجشنبه

 

ارتش روسیه از سیستم آکوستیک علیه نیروهای مسلح اوکراین استفاده کرد

Артиллерист воссозданной 227-й  Таллинской Краснознаменной, ордена Суворова артиллерийской бригады Южного военного округа во время учений на полигоне Молькино в Краснодарском крае - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2023
اشتراک
نیروهای مسلح روسیه از سیستم آکوستیک علیه نیروهای مسلح اوکراین در جهت خرسون استفاده کردند.
فرمانده گروه نیروهای" دنیپر" به اسپوتنیک گفت که ارتش روسیه در جهت خرسون، به عنوان بخشی از نفوذ روانی، از یک سیستم آکوستیک ویژه به نام " زبانشناس" علیه سربازان اوکراینی استفاده کرد.
وی افزود: این سیستم آکوستیک سیار بر روی خودروی زرهی "ببر" نصب شده و برای پخش صدا، پخش رادیو و تلویزیون در مناطق قرمز و سبز دشمن طراحی شده است.
خودروهای زرهی ببر به سمت خط مقدم حرکت می کنند، سیستم آکوستیک "زبان شناس" را روشن می کنند و در منطقه قرمز دشمن پخش می کنند و از سربازان اوکراینی می خواهند که تسلیم شوند.
وی خاطرنشان کرد: این کار نتایج بسیار خوبی دارد ، زیرا تعداد ثابتی از اسیران جنگی از ساحل راست رودخانه دنیپر و از ساحل چپ رودخانه دنیپر دیده می شود.
روسلان نستریوک، اسیر جنگی اوکراینی از تیپ 38 تفنگداران دریایی به اسپوتنیک گفت که دقیقاً پس از شنیدن پیام صوتی ارتش روسیه تصمیم نهایی برای تسلیم شدن را گرفته است.
ارتش روسیه خاطرنشان می کند که اخیراً تعداد اسرای جنگی اوکراینی افزایش یافته است. این امر با کم شدن منابع بسیج رژیم کی یف مرتبط است.
نظامیان گروه ه نیروهای " دنیپر" بارها به حضور تعداد قابل توجهی از مزدوران خارجی در کنار نیروهای رژیم کی یف اشاره کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست: