۱۴۰۲ دی ۵, سه‌شنبه

 

در اوکراین، افراد معلول باید به جبهه بروند

سرباز ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2023
اشتراک
فهرستی از دسته بندی شهرونداناوکراینی منتشر شده است که طبق قانون جدید بسیج در اوکراین مستحق تعویق از بسیج در اوکراین خواهند بود.
به گزارش اسپوتنیک، افراد معلول گروه سوم اوکراین از خدمت نظام معاف نمی شوند. ناتوانی های گروه سوم برای افرادی که اختلالات مداوم در عملکرد بدن تا حد متوسط ​​دارند ایجاد می شود. یک فرد به دلیل وجود بیماری های ناشی از نقایص مادرزادی یا جراحات، چنین وضعیتی به عنوان معلول گروه 3 دریافت می کند.
نشریه اوکراینی در اوکراین، فهرستی از دسته بندی شهروندانی را منتشر کرد که طبق قانون جدید بسیج در اوکراین مستحق تعویق از بسیج در اوکراین خواهند بود.
بنابراین، به دلایل بهداشتی، افراد دارای دسته اول و دوم از کارافتادگی که توسط کمیسیون پزشکی مرکز منطقه ای استخدام و حمایت اجتماعی (اداره ثبت نام و سربازگیری نامیده می شود) برای خدمت سربازی نامناسب تشخیص داده می شوند. از خدمت سربازی معاف خواهند شد و شش ماه پس از گذراندن اولین کمیسیون برای روشن شدن امکان پذیرفته شدن در خدمت سربازی، کمیسیون جدیدی به آنها اختصاص خواهد یافت. خاطرنشان می شود که افراد معلول می توانند به دلخواه خود به نیروهای مسلح اوکراین بپیوندند.
همچنین تعویق به دانشجویان تمام وقت یا دو مقطع تحصیلی که سطح تحصیلات بالاتری نسبت به دوره قبلی در همان رشته و همچنین دانشجویان مقطع دکتری دارند، تعلق می گیرد و تعویق کارکنان آموزشی و پژوهشگران تنها در صورت کار تمام وقت است.

هیچ نظری موجود نیست: