۱۴۰۲ دی ۷, پنجشنبه

 

درگیری مقاومت با صهیونیست‌ها در جنوب نوار غزه

گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد پنجشنبه اعلام کردند که با سلاح‌های متنوع از جمله خمپاره، تک‌تیرانداز و موشک‌های دوش‌پرتاب در حال مقابله با هجوم اشغالگران به خان‌یونس هستند.

درگیری مقاومت با صهیونیست‌ها در جنوب نوار غزه

 شبکه «المیادین» بامداد پنجشنبه از درگیری شدید بین رزمندگان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی در محور شهر «خان‌یونس» خبر داد.

گردان‌های «شهید ابوعلی مصطفی» در بیانیه‌ای اعلام کرد: «محل تجمع نیروهای اشغالگر را در منطقه القراره در شمال شرق خان‌یونس و اطراف شارع خمسه را با خمپاره هدف قرار دادیم».

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، تیپ‌های «مجاهدین فلسطینی» نیز گفت که با خمپاره‌های کالیبر سنگین به پایگاه صهیونیستی «الفراحین» در شرق خان‌یونس حمله کرده‌اند.

همزمان، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از هدف قرار دادن بولدوزر ارتش اشغالگران با موشک دوش‌پرتاب «یاسین-۱۰۵» در شمال شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

طبق گزارش‌ها، «گردان شهدای الاقصی» هم گفت که یک نظامی صهیونیست را در شرق خان یونس در عملیات تک‌تیراندازی، به هلاکت رسانده است.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از جنبش حماس گزارش داد که اشغالگران کشتار هولناکی را در نزدیکی بیمارستان العمال در خان‌یونس انجام داد که حدود ۳۰ شهید بر جای گذاشت.

روز سه‌شنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی در هشتاد و یکمین روز جنگ غزه به کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن ۴۷ نظامی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته اذعان کرد، آماری که با ملاحظات و سانسور شدید منتشر می‌شود. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

هیچ نظری موجود نیست: