۱۴۰۲ دی ۶, چهارشنبه

 

غافلگیرشدن نظامیان صهیونیست در حملات حزب‌الله+ فیلم

جنبش مقاومت حزب‌الله تصاویری از لحظات هدف قرار دادن صهیونیست‌ها در شهرک «راموت نفتالی» و مزارع شهرک «دوفیف» نزدیک مرزهای جنوب لبنان را منتشر کرد.

غافلگیرشدن نظامیان صهیونیست در حملات حزب‌الله+ فیلم

جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه فیلم‌هایی از لحظات عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که در آن اشغالگران از این حملات کاملا غافلگیر می‌شوند.

حزب‌الله در یکی از این فیلم‌ها، تصاویری از لحظه هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر در مزارع شهرک «دوفیف» نزدیک مرزهای جنوب لبنان منتشر کرد.

این جنبش همچنین فیلم لحظه حمله با دو موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «راموت نفتالی» در روستای اشغالی یوشع متعلق به لبنان را رسانه‌ای کرد.

 




شامگاه سه‌شنبه بود که جنبش مقاومت اسلامی لبنان از شهادت دو رزمنده دیگر خود در حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود. (جزئیات بیشتر)

از هفتم اکتبر (آغاز جنگ علیه غزه) تاکنون بیش از ۱۲۲ رزمنده جنبش حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند. 

مقاومت اسلامی لبنان نیز از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش صهیونیستی انجام داده است.

پایان پیام/

هیچ نظری موجود نیست: