۱۴۰۲ اسفند ۸, سه‌شنبه

 

شرکت بیش از 130 کشور در مجمع جنبش روسوفیل

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2024
اشتراک
پوتین از مشارکت جنبش روسوفیلی برای جلوگیری از انزوای روسیه قدردانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که جنبش بین المللی روسوفیل ها در مقابله با تلاش های غرب جمعی برای دستیابی به انزوای روسیه، کمک زیادی به افشای افسانه های تبلیغاتی و انتشار اطلاعات عینی در مورد فدراسیون روسیه در خارج از کشور می کند.
پوتین در پیام تبریک خود به شرکت کنندگان در دومین کنگره جنبش بین المللی روسوفیلی گفت: «انجمن ما صدها نماینده از بیش از 130 کشور از تمام قاره ها را گرد هم آورد. چنین ترکیب نماینده ای از شرکت کنندگان به وضوح نشان می دهد که جنبش اجتماعی بین المللی روسوفیل ها با اطمینان در حال توسعه و قوی تر شدن است و حامیان جدیدی به دست می آورد».
رئیس جمهور تاکید کرد: «جنبش روسوفیلی در مقابله با تلاش های غرب جمعی برای دستیابی به انزوای بین المللی روسیه، به انتشار اطلاعات عینی و موثق در مورد کشور روسیه در خارج از کشور، افشای اخبار ساختگی و افسانه های تبلیغاتی ضد روسی کمک قابل توجهی می کند».
پوتین در ادامه افزود:«فعالیت‌های سازنده شما به حفظ و تقویت سنت‌های دوستی و احترام متقابل که روس‌ها را با سایر ملل پیوند می‌دهد، وحدت جهانی روسیه، عمومیت بخشیدن به دستاوردهای فرهنگ ملی ما و گسترش حضور انسان دوستانه ما در جهان کمک می‌کند».
وی ابراز اطمینان کرد که در طول این کنگره، شرکت کنندگان با گفتگوهای سازنده و معنادار، ایده های تازه ای را پیشنهاد کنند و طرح های مشترک نویدبخش جدید را ترسیم خواهند کرد. رئیس جمهور روسیه برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

هیچ نظری موجود نیست: