۱۴۰۲ اسفند ۸, سه‌شنبه

 حز‌ب‌الله یک پایگاه اسرائیلی دیگر را هدف قرار داد

جنبش حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه 27 فوریه اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «رویسات العلم» در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

«مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شرافتمندانه آن‌ها، ساعت 11:35 قبل از ظهر امروز پایگاه رویسات العلم در مزارع اشغالی شبعا با سلاح‌های مناسب مورد هدف قرار داده و موجب تلفات قطعی در بین اشغالگران شده است»، این بیانیه حزب‌الله از دومین حمله امروزش بود.
روز گذشته ارتش رژیم اشغالگر حمله وسیعی علیه اراضی بعلبک داشت که موجب واکنش‌های بسیاری شد. نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان در واکنش به این حمله صهیونیست‌ها گفته بود که مقاومت در یافتن پاسخ به تداوم تجاوزات دشمن به روستاها و شهرهای لبنان ابتکار عمل خواهد داشت.نیروهای حزب‌الله در اولین واکنش، ۶۰ موشک به مقر نظامیان اسرائیلی در جولان اشغالی شلیک کرده و تاکید کردند که این حمله در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک انجام شده است.
ساعتی پیش از حمله امروز، حزب‌الله اعلام کرده بود که «پایگاه کنترل هوایی مرون در جبل الجرمق را طی یک حمله موشکی بزرگ با استفاده از چند پرتابگر» مورد هدف قرار داده است.

هیچ نظری موجود نیست: