۱۴۰۲ بهمن ۳۰, دوشنبه

 هجوم صهیونیست‌ها به فروشگاه‌‌ها پس از تهدیدهای سید‌حسن نصرالله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند به دنبال تهدید دبیر کل حزب‌الله به راکت باران سراسر اسرائیل، هزاران صهیونیست‌ برای ذخیره مواد غذایی به فروشگاه‌ها هجوم بردند.

«اسرائیلی‌ها از سخنان تازه نصرالله هراس برداشته‌اند»؛ این را پایگاه خبری المیادین امروز دوشنبه به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد.رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که به دنبال سخنرانی سه روز پیش سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان اسرائیلی‌ها نگران وقوع جنگ فراگیر در جبهه شمالی هستند.
بر اساس این گزارش، اظهارات نصرالله درباره توان موشکی دقیق حزب الله و تهدیدها درباره راکت باران بندر ایلات در منتهی الیه جنوب اسرائیل هزاران اسرائیلی را بر آن داشت تا به فروشگاه‌ها هجوم برده و به دنبال جمع کردن آذوقه باشند.رسانه‌های اسرائیل می‌گویند، صف‌های طولانی در فروشگاه‌های مواد غذایی از بیم کمبود مایحتاج زندگی در روزهای آینده در شهرهای مختلف اسرائیل تشکیل شده است و بسیاری از مشتریان از کمبود مواد غذایی در صورت جدی‌تر شدن جنگ در جبهه شمالی ابراز نگرانی کردند.
این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که از بیم حملات پهپادی حزب الله صدای آژیر هشدار صبح امروز در تعداد زیادی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال اسرائیل به صدا درآمده است.

دبیرکل حزب الله لبنان سه روز پیش در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رهبران شهید ضمن دیوانه خواندن وزیر جنگ اسرائیل در پاسخ به تهدید او برای حمله به عمق لبنان و از جمله بیروت تاکید کرد: مقاومت لبنان از توان موشکی دقیقی برخوردار است که می‌تواند از کریات شمونه تا ایلات را هدف قرار دهد.
وی همچنین گفت که آمریکایی‌ها می‌خواهند عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ متوقف شود و کشتی‌ها وارد سرزمین‌های اشغالی شوند.

هیچ نظری موجود نیست: