۱۴۰۲ اسفند ۱۰, پنجشنبه

 پلیس اسرائیل اطراف سفارت آمریکا در تل‌آویو را بست

پلیس رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد که در پی دریافت یک گزارش «مجرمانه» در نزدیکی سفارت آمریکا در تل‌آویو، اطراف این سفارت‌خانه را بسته است.

پلیس رژیم صهیونیستی در پی دریافت گزارشی درباره وجود یک جسم مشکوک در خیابان منتهی به سفارت آمریکا در تل‌آویو، خیابان‌های اطراف این سفارت‌خانه را بست. پلیس رژیم صهیونیستی در توضیح این اقدام اعلام کرد که گزارشی در خصوص «پیدا شدن یک شی مشکوک در یک خودرو در خیابان یرکون تل آویو» دریافت کرده و به همین دلیل نیروهای پلیس خود را به محل مذکور رساندند و تحقیقات را آغاز کردند. پلیس اسرائیل بدون اشاره به جزئیات بیشتر «فرضیه مجرمانه بودن» این اقدام را طرح کرد. سفارت آمریکا نیز تا لحظه تنظیم این خبر، هیچ واکنشی نشان نداده است.

وزارت خارجه آمریکا پیشتر «به دلیل افزایش خطرات امنیتی» پس از عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر گذشته، کارمندان غیرضروری خود را از سفارتش در تل‌آویو خارج کرده و به کشور بازگردانده بود. اما در عین حال اعلام کرده بود که سفارتخانه و کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی و تل‌آویو کماکان فعال خواهند بود و محدودیتی در کار این نمایندگی‌ها برقرار نمی‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: